Sain tämän tunnustuksen Suklaasydämeltä ja Satulta. Kiitos kovasti molemmille  Tunnustus lämmittää mieltä!

 

Tähän tunnustukseen liittyi tehtävä, joten tässäpä seitsemän tunnustusta minusta:

 

1. Olen perso makealle (tämä ei taitanut olla kyllä mikään tunnustus )

2. Tykkään tosi paljon lukemisesta! Harry Potterit ovat ihan parhaita, mutta kaikkea muutakin tulee luettua.

3. Stressaan etukäteen hirveästi kaikkea. Useimmiten kaikki menee kuitenkin lopulta parhain päin ja olen stressaillut ihan turhaan monia asioita.

4. Olen hieman perfektionisti ja minua ärsyttää suuresti, jos asiat, esimerkiksi leivonnaiset, eivät onnistu kuten haluaisin.

5. Olen Muumifani! Muumeja tulee katsottua vieläkin aina välillä.

6. Odotan jo kovasti joulua ja rakastan jouluvalmisteluja. Joulun alla on ihanaa juoda jotain lämpöistä, polttaa kynttilöitä ja lueskella joululehtiä 

7. En osaa sanoa lempiväriäni, vaan lempivärini vaihtelevat vuodenaikojen mukaan. Kesällä rakastan kirkkaita värejä ja tummat värit tuntuvat tunkkaisilta. Tällä hetkellä taas tykkään paljon tummanvihreästä, viininpunaisesta, ruskeasta, poltetusta oranssista ym...

Olen nähnyt tämän tunnustuksen jo monissa blogeissa, joten en osaa päättää kenelle tämän antaisin. Tämän saa kopioida blogiinsa ken vain haluaa!